poniedziałek, 19 września 2011

Zamiast "jedz, módl się i kochaj" dziś „jedz, bądź w ruchu, ucz się”

Dziś krótko, ale jakże inspirująco!
Spotów reklamujących podróże nakręcono setki tysięcy, jeśli nie miliony. Podróżowanie jest wdzięcznym tematem, a jednak nie jest tak łatwo nakręcić naprawdę dobry spot. Fantastyczną „fioletową krowę” stworzyło australijskie biuro podróży STA Travel, które wysłało trójkę młodych ludzi na wyprawę „dookoła świata”. Rick Mereki, Andrew Lees and Tim White w ciągu 44 dni przemierzyli setki kilometrów, odwiedzili 11 krajów, nakręcili godziny filmu i byli świadkami m.in. wybuchu wulkanu. Efektem tej niesamowitej podróży są trzy krótkie inspirujące i dające do myślenia filmiki: eat, move, learn. Oto one:



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz