wtorek, 4 grudnia 2012

Małopolska zaskakuje.



Faktycznie zaskakuje. I to pozytywnie. Ostatnio pojawia się coraz więcej spotów promujących region oraz Kraków wykonanych na poziomie i z klasą.

Najpierw zabłysnął Tomasz Palec – ma trafiać do ludzi młodych, zachęcać do studiowania w Krakowie i rozwijania tu biznesu. Animacje na wysokim poziomie, z pomysłem i bez zadęcia. Język dopasowany do grupy docelowej. Jedno małe „ale” to głos Tomasza, który wydaje się zbyt...dojrzały jak na studenta 4. roku (głosu Palcowi udzielił krakowski aktor Tomasz Schimscheiner, który jest po czterdziestce). Ale taki drobiazg można wybaczyć, zwłaszcza, że cykl Tomasza Palca jest spójny, spoty krótkie i treściwe, zróżnicowane i z przymrużeniem oka.




Na uwagę zasługuje też najnowszy spot: „Małopolska. Zaskakuje”. Pomysł ciekawy, dobór „instrumentów” prezentuje wachlarz możliwości regionu. Nie zaszkodziłoby co prawda przyłożyć się odrobinę mocniej, dodać jeszcze kilka akcentów, np. tętent końskich kopyt czy pstrykanie długopisu w ręce biznesmana, jednak całość zdecydowanie na plus.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz